How much does God is love us?
상태바
How much does God is love us?
  • 승인 2001.06.14 00:00
  • 댓글 0
이 기사를 공유합니다

God so loved the world that He gave His one and only Son that whoever believes in Him shall not perish but have eternal life.
God loves us so much. God has always loved us and will love us forever. The truth is that God’s love for us never changes.
God gave us His Son. God did not send us a card or present.
He sent us His one and Only Son as an expression of His love for us.
God wants us to believe in His Son. God’s deepest desire for us is that we would believe in His Son and live with Him forever.
God wants to give us everlasting life that never ends.

하나님이 세상을 이처럼 사랑하사 독생자를 주셨으니 이는 저를 믿는 자마다 멸망치 않고 영생을 얻게 하려 하심이니라. (요한복음 3:16) 하나님께서는 우리를 매우 사랑하십니다. 하나님께서는 항상 우리를 사랑하시며 영원히 우리를 사랑하실 것입니다. 그 진리는 우리를 위한 하나님의 사랑은 결코 변치 않는다는 것입니다.
하나님은 우리에게 그 분의 아들을 주셨습니다. 하나님은 우리에게 카드나 선물을 보내시지 않았습니다. 하나님은 우리에 대한 그 분의 사랑의 표현으로 그 분의 독생자를 보내 주셨습니다. 하나님은 우리가 그분의 아들을 믿기를 바라십니다. 하나님의 가장 깊은 바램은 우리가 그 분의 아들을 믿고 그와 함께 영원히 사는 것입니다. 하나님은 우리에게 결코 끝나지 않는 영원한 삶을 주시길 원하십니다.

박요섭 원장(교회영어연구원)


댓글삭제
삭제한 댓글은 다시 복구할 수 없습니다.
그래도 삭제하시겠습니까?
댓글 0
댓글쓰기
계정을 선택하시면 로그인·계정인증을 통해
댓글을 남기실 수 있습니다.